FRAKT & RETUR
Hos notti nordic er fri frakt når du bestiller en vare i Norge.
I ordrebekreftelsen vil du motta et digitalt angrerettskjema.
Frakt til utlandet vil ha en fraktkostnad på 400,- NOK.
ANGRERETTSKJEMA FINNER DU HER.
Returkostnaden dekkes av kjøper og vil ikke refunderes.
Er det feil eller mangler ved produktet må du gjerne ta kontakt slik at vi får løst det på en god måte. Ønsker du å returnere varen og heve kjøpet kan du også benytte deg av angrerettskjemaet som sendes på mail.
Notti Nordic sender alle varer med standard frakt, husk at hvis ordren blir plassert senere i uken eller en helgedag vil den bli forsinket med flere dager. Vi anbefaler å sjekke fraktleverandørens side direkte. Notti vil ikke sende deg eksterne linker til frakt med mindre du har en forespørsel direkte til oss om dette. Vær observant på svindel i forbindelse med slike linker.
Ta gjerne kontakt om du lurer på noe.
Så langt det lar seg gjøre sendes alle varer innen 1-4 dager etter bestillingen er lagt inn. Under helgedager og helligdager vil ingen forsendelser bli gjort. Se standard salgsvilkår med tanke på angrerett.
Angrerett
For all netthandel har du 14 dagers angrerett. Angrerettskjema blir sendt digitalt i mailen din med ordrebekreftelsen. Ta gjerne kontakt om du har spørsmål eller trenger hjelp.
Husk at pengene blir returnert etter at varen er sendt tilbake og kontrollert.
Ved benyttet angrerett vil fraktkostnaden ved bestilling ikke refunderes.
Ønsker du å returnere for å bytte til en annen størrelse, farge og liknende må du ta kontakt.
Varen skal returneres innen 14 dager fra du mottar den.
For å benytte angrerett eller returnere en vare gjør du følgende:
1. Varen skal være uåpnet og ubrukt, i originalemballasje med etiketter/merkelapper m.m. Den skal være som ny. Varen skal ikke lukte parfyme, røyk eller liknende.
2. Benytt angrerettskjema og send det på mail. Du kan svare på ordrebekreftelsen din om hva du skal returnere/bruke angreretten på og legge ved skjemaet. Da vet vi også at det er en pakke på vei tilbake.
3. Pakk varen godt og forsvarlig. Emballasje eller produkt skal ikke være merket med noe eller bli skrevet på. Returkostnad for frakt ved bytte og angrerett dekkes av kjøper og vil ikke refunderes. Kunden er selv ansvarlig for fraktkostnader ved retur/angrerett og velger selv fraktselskap.
Adresse: Rødsveien 69, 1781 Halden
Mail: Postnottinordic@bloomi.store
4. Når pakken er mottatt hos oss, vil vi kontrollere varen og deretter refundere beløpet.
Vær oppmerksom på at fraktkostnaden som Notti Nordic har lagt ut ved den opprinnelige bestillingen, ikke refunderes. Dette betyr at selv om frakten var gratis for deg ved kjøp, trekkes denne kostnaden fra det refunderte beløpet.
Etter behandlingen vil du motta en bekreftelse på refunderingen.
Ønsker du å kun bytte størrelse, farge og liknende tar du kontakt på forhånd slik at vi har en plan sammen.
Ny vare sendes ut etter avtale når tidligere bestilling er mottatt og kontrollert.
Ta kontakt om du har spørsmål.
Mail: postnottinordic@bloomi.store
Instagram DM: @nottinordic
Du kan gjerne kontakte oss gjennom kontaktskjema: